Ljuset blir större...

när natten tar form
och värmen blir mer värd
i storm...





jag tror Du sitter däruppe Emelie
på ett moln med stora vita vingar
och vakar över oss
det är bilden jag har av Dig nu
med det där stora glittrande leendet
och jag vet inte
men kanske är det Din förtjänst
att hon och jag nu kommer närmare varandra
och det känns nästan som om det
är förr i tiden
när hon och jag var de bästaste av vänner
så jag ville bara säga tack!
för lika ont som det gör att sakna någon som
inte längre finns bland oss
gör det att sakna någon som varit så nära
men ändå så långt borta...




Dagens soundtrack: Lars W - Vänner





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0