Once a failure...

always a retard...




målet med dagen är att transkribera färdigt
alla intervjuer
det blir en lång dag idag
gårdagen spenderades iaf på hästryggen
sarinas rygg för att vara mer specifik
hon har inte blivit riden på två år
men är ändå lika snäll
det bästa av allt är att på lördag
dyker det upp ett trettonårigt fullblodssto
som ska bo hos oss ett tag
och jag tror vissa har väldigt svårt att förstå
men jag är uppväxt med sarina och coralle
jag vet inte riktigt hur det är
att inte ha dom i närheten
sarina har bott hos oss i tjugotvå år
coralle i tjugoett
om två veckor fyller jag tjugofem
ni kan räkna ut resten själva
dom två har varit mina bästa kompisar
under hela min uppväxt
och jag har egentligen aldrig haft så många kompisar
inte nära sådana
men dom har funnits där hela tiden
och nu är en av dom borta
och om vissa då inte kan förstå
att jag inte är helt okej med det
så är det bättre att jag håller mig på min kant
iallafall ett tag framöver
och det är trist
det är det
men jag anser att det finns viktigare saker
än veckans kärlekscrush eller att vara bättre
än alla andra
så är det!





Dagens soundtrack: Johnossi - Summerbreeze




Kommentarer
Anonym

Snel hest?

2010-01-25 @ 18:15:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0