This is the way...

you left me
I'm not pretending
no hope no love no glory
no happy ending
this is the way we love
like it's forever
then live the rest of our life
both not together





jag har bestämt mig för att jag är frisk nu
även om jag kanske inte är det
eftersom det snurrar i min skalle
för att citera familjen
men jag ska jobba imorrn
även om jag egentligen inte skulle det
men jag är ju innerst inne en snäll person
även om folk inte tror det
dessutom blir det färd till gbg och gothia cup
på söndag
och hur skulle det se ut om jag är sjuk
två gothia cup i rad?!
tro mig
jag har fått höra det hela året
det är rätt gammal skåpmat vid det här laget






wake up in  the morning
stumble on my life
can't get no love without sacrifice
if anything should happen
I guess I wish you well
mmm a little bit of heaven
but a little bit of hell




enligt facebook verkar det som att var och varannan
gick och förlovade sig på självaste nyårsafton
känns inte jättemodernt
bror och svägerskan min gjorde det för fjorton år sen
kom på nåt nytt liksom!
eller så är jag kanske bara en smula avundsjuk
egentligen tycker jag ju att det är himla kul för er
men med min image måste jag
hålla fasaden uppe





this is the hardest story
that I have ever told
no hope or love or glory
happy endings gone forever more
I feel as if I'm wasting
and I waste every day






nu ska jag plita ner lite till på min uppsats
och fortsätta lyssna på mika
over and out!




Dagens soundtrack: Mika - Happy ending





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0