This years love...

had better last
heaven knows it's high time
I've been waiting on my own
too long





är återigen hemma och tillbaka
i verkligheten
efter de senaste veckornas flängande fram och
tillbaka mellan weset och växjö
jobb och familjen
samt en liten tripp till gbg med mina små kycklingar
det blev förlust i kvarten med 4-3 och det hade likaväl
kunnat vara vi som stod som segrare
men det är så som idrotten är
nu är jag tillbaka på campus och har bara två dagars jobb
kvar innan allt är som vanligt igen
mjukstartade idag med handledning
och det går visst bättre än jag tror att det gör
och jag fick en trevlig förfrågan från en vän
och det lyste upp mer än allt annat tillsammans
dessutom har jag skaffat hatt!




turning circles and time again
cut like a knife
oh now
if you love me gotta know for sure
cause it takes more this time
than sweet sweet lies
oh now
before I open up my arms and fall
loosing all control
every dream inside my soul
when you kiss me on that midnight street
sweep my off my feet
singing ain't this life so sweet?





för övrigt är jag väldigt 'glad i hatten'
ha!





Dagens soundtrack: David Gray - This years love



Kommentarer
Stevie

Hej Englabarn!



Du kommenterade bl.a:



Det borde vara skottpengar på folk som inte läser på tillräckligt innan de uttalar sig. Att uttala sig om något man inte vet nåt om är ungefär det dummaste man kan göra. Som att slicka på en kall lyktstolpe.



Då inkluderar det helt säkert Dig och alla som kommenterade Malin's inlägg om mig.

Ingen av er har varken läst hennes artikel jag nämner för att sedan relatera till den i hennes inlägg! Så det är alla Ni som kommenterade som inte vet vad det handlar om. Läs på själva först som Du säger, sedan kan Du kommentera!

Och en sak till, jag skriver ingenting om att Malin skulle vara en dålig mor. För det tror jag inte att hon är. Sedan är hon faktisk fantastisk för att hon svarar på en kommentar, trotts att hon är känd.



Ha en fortsatt bra Söndag kväll!



Kram

Stevie

2010-01-10 @ 18:17:01
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0