Bring me...

everyone
cause I need to hurt someone






jag lämnade min cykel vid busshållsplatsen
vid statoil i tron om att jag skulle
varit hemma tidigare
det var ett misstag
då nån jävel har snott den
vem faaan vill ha min cykel av alla cyklar
som går att sno?
den har varken växlar eller fungerande bromsar
samt en sadel som hålls ihop av silvertejp
hjulen får punkteringen en gång varannan vecka
och den är dessutom målad i en mängd olika färger
vilket gör att det finns inte en enda cykel
som ser likadan ut
ska man sno en cykel tar man väl för fan
en det går att cykla ordentligt på
men sluta gnäll
och ta tillfället i akt att köpa en ny cykel
kanske ni tänker då
men nu är det så att min älskade cykel
har ett affektionsvärde som ingen annan cykel
kan mäta sig med
så får jag se någon annan som innehar den
ska jag personligen döda den jäveln
med risk för att låta en smula brysk!





Dagens soundtrack #2: Mustasch - Bring me everyone



Efterlyses! Den är i huvudsak blå... och sönder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0