Det sägs att allting...

vänder
och det stämmer väl på sätt
och vis




jag tror att mina facebook'vänner' snart
tar bort mig om inte jag slutar lägga upp
länkar med 'roliga' saker
jag tycker dom är roliga iallafall
och det är väl huvudsaken
att jag sedan missbrukar dela-knappen
är ett annat problem
men jag har inget att göra
och är väldigt rastlös
eftersom jag planerar att ta det lugnt tills
imorgon och sen dricka vin
som jag egentligen inte dricker
tillsammans med sprite
eftersom det var det billigaste jag hittade
lär få en fin huvudvärk på söndag





Dagens soundtrack: Samma som igår...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0