För jag hatar...

att älska den här fucking stan





på ett par timmar gick jag från
väldans dålig
till väldans bra i halsen
synd bara att det hände under senare delen
av göteborgsresan och inte tidigare
som uppladdning inför laleh melissa horn
och lasse
låg jag och på hotellrummet och sov och kräktes
medan marie gick på stan
själv
stackaren
universeum på söndagen var också
helt kanon dock hade nog besöket
uppskattats än mer om jag varit piggare
likaså maten därpå
sen vet jag inte riktigt vad som hände
för helt plötsligt kände jag mig frisk igen
så jag antar att jag är det nu
det var på tiden!

och nu vill jag mest bara hem till växjö igen...





Dagens soundtrack: Anton Kristiansson - Lilla London





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0