Hjärtat kom aldrig...

till tals
i ett block som bara blöder






kurser sökta till hösten

- Idrottsvetenskap I 15 hp
- Coaching & ledarskap i idrott 7,5 hp
- Att berätta med bilder manuella och
digitala medier 15 hp
- Engelsk språkfärdighet 10 hp

dom två översta tillhör magisteråret
och dom två andra sökte jag mest som en
plojgrej men nu är det så
att jag har kommit in på allihop
och även om det bara är deltid så är ju
frågan hur mycket man egentligen kan läsa
samtidigt som man jobbar heltid?!
och vad ska jag välja bort?
ska jag välja bort?
och nej det är inte ett alternativ att välja bort
magisterkurserna för det handlar
helt och hållet om en principsak!





Dagens soundtrack #2: Lasse W - Du min vän i livet





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0