Jag minns vad jag minns...

och jag har glömt vad jag har glömt
det behöver inte ens ha hänt
det ka nha varit längesen
men jag kan också ha drömt
det är en känsla som jag alltid känt




zebran är typ färdig
lite småpill kvar
den står här och tittar på mig i lägenheten
och jag drömde om coralle inatt
fast ändå inte
det var någon som påminde om henne
och som försökte hitta hem
och det hemmet blev hos mig
(jag hade en dröm innan det
som innebar att jag även blev ägare till
en kattunge och jag vet inte
men det verkar som om att mitt undermedvetna
verkar vilja säga mig någonting)
och jag vet inte
kanske är det därför jag varit på humöret jag varit på
men jag saknar min goshäst så mycket
att det ibland känns som att hjärtat ska gå sönder





Dagens soundtrack #2: Fortfarande samma som innan



att ett så litet sår...

kan skapa sådan förödelse...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0