'Life isn't about...

waiting for the storm to pass
it's about learning to dance
in the rain'




ett citat från en kär klasskamrat
som jag tror ska få bli mitt nya ledord

planer för veckan
se eclipse med kusin vitamin
och lovisan
sommarfest med abetongen
samt fira första dagen på semester
med att jobba

dessutom har jag utsett turkos till min
nya färg

och dessutom nummer två
så funderar jag på om min framtida karriär
är som alpackauppfödare eller orkidéodlare
med tanke på att båda nedanför
var helt och hållet döda tills jag började
ta hand om dom
naturbegåvning!





Dagens soundtrack #2: PH Electro - San Fransisco





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0