Men jag tror att...

jag sakta börjar se en figur






hade sjukt kul hos sweetmarie
men nu är det ju så att jag inte
kan nöja mig med det
och sen när vi inte kom in å terassen
eftersom det var "fullt"
så var jag tvungen att slänga min döskallering
i marken av "vrede" och nu har jag ingen döskallering
längre
och det gör mig lite ledsen i ögat
men det är inte det ända som gör mig ledsen i ögat
och förresten är jag rätt onykter
för det är ingen bra idé att blanda
öl champagne gt minttu och nån pärongrejs
för det blir inte bra
inte bra alls
nu måste jag nyktra till tills på lördag
hej.




Dagens soundtrack: Lasse W - Hugger i sten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0