And I'm tired...

of waiting
waiting here in line
hoping that I'll find
what I've been chasing




0602 tog jag bussen till weset
1000 tog jag bussen därifrån
men en mage som krånglar utav helvete
och en känsla av att konstant vilja kräkas
tror dock det börjar lugna ner sig nu
vi får väl se hur det känns imorrn
vid 0450




... but I'm missing way too much
so when do I give up
what I've been wishing for?




och det är ytterligare en högtid som närmar sig
ytterligare en sådan jag finner överskattad
ytterligare en jag bojkottar.





Dagens soundtrack: Jason Walker - Down






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0