Det är ingenting...

jag kan rå för
det är bara så jag gör






mitt framtida uppdrag åt mig själv
blir att lägga om min kost
för fy faaan (!) vad ont jag har

och för att spä på misären så 
tog min kära bror tillfället i akt
att berätta att jag antagligen blir förflyttad
till fucking jävla rörhallen
skjut mig
det gick bra att jobba där en sommar
men då jobbade jag med kusin vitamin
det är långt ifrån folk jag vill jobba med
där nu 
uppdrag hitta nytt jobb så fort som möjligt
inleds nu eller snart
typ imorrn kanske...




Dagens soundtrack #2: Mattias Alkberg BD - Politix





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0