If you think...

love will come towards you
like a warm summerbreeze
you got your head among the clouds
and you will never be free
you'll spend
many nights alone
I know
cause I have
and I will.





jag är väldigt glad att jag har min svägerska
för hon ställer alltid upp
när inga andra finns
och jag är väldigt glad att jag lärt känna
mirja och rebecka
jag bara önskar jag gjort det tidigare
dessutom är jag väldigt glad
att jag har sweetmarie kvar
gbg-resan på semestern kommer bli kanon

och det är detta som jag försöker hålla fast vid
när allt det andra känns omöjligt
jobbigt och meningslöst.





Dagens soundtrack: Johnossi - Family values



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0