I'm always...

in this twilight




det oerhört roliga med att
vi börjar jobba klockan sex imorrn
och går hem tidigare
är att det spelar ingen som helst jävla roll
för själv är jag hemma lika förbannat sent ändå
tack vare länsjävlatrafikens oförmåga
att behålla sina busstider mellan weset och växjö
den där ettan på glasmästargatan känns just nu
jävligt lockande
trots att det är fucking jävla allbohus som hyr ut den

och ja
jag försöker sätta rekord i antal svärord
i ett enda blogginlägg.

dessutom ogillar jag mitt jobb
starkt!





Dagens soundtrack: Florence + the Machine - Cosmic love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0