It's just...

gonna be one big departure




sitter på biblioteket och jag vill inte gå hem
dom sätter in elmätare i varje lägenhet
i mitt hus idag
vilket gör att mellan 0800 och 1700 är elen
avstängd och det kan närsomhelst klampa
in en massa gubbar med smutsiga skor
i min redan smutsiga lägenhet
jag har egentligen inget att göra här på
biblioteket
eller jo jag skulle väl kunna göra ett och annat
inför vårt allra sista seminarium ever
på csm
men det känns alldeles för seriöst
jag kanske ska våga mig hem iaf?


ikväll blir det sittning
sista sittningen
det känns som att allting den här veckan
är det sista
det är sorgligt
som fan



Dagens soundtrack: har inte kommit på nåt än..




Kommentarer
Alex

Inte ska du va dppig nu, hela sommarn har du framför dig.. Njut så in i helvete, de ska då ja göra i alla fall!

2010-06-03 @ 03:11:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0