Motorway, motorway...

you didn't want my friends
to stay




det värsta är att jag inte längre
hör hemma någonstans
att jag inte tillhör en grupp
med likasinnade
inte kan umgås med människor som låter
en stå utanför
samtidigt som jag känner samhörighet
och sen starten kände jag det
för första gången
att jag hittat någonstans där jag passade in
men allt det där är över nu
och istället står jag ensam kvar

och vännerna jag hade
och som påstår sig finnas kvar
dom är väldigt lätträknade när det väl
gäller.


det blev rörhallen iaf
och jag känner mig fullständigt dum i huvudet
igen.




Dagens soundtrack: Niccokick - I want you back



Kommentarer
Divan

allt bra med dig ?

2010-06-14 @ 22:33:37
URL: http://divaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0