Vad jag bryr mig om...

är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks
till dig





läser mötley crues the dirt
ja jag vet
det är mycket mötley nu
och jag blir både fascinerad
och äcklad på samma gång
men om det är vad som får dagarna
att gå snabbare
så är det så det är
och då har jag bara jobbat i två dagar
och dessutom fått husera i armeringen
där jag allra helst är
men istället för att flytta in i rörhallen
kan det bli till att spola väggar istället
och jag har ju alltid gillat högtryckstvätten!

och nu var det helg.




Dagens soundtrack: Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0