You want me...

be somebody who I'm really not




jag är inte heller riktigt förtjust
i att folk ljuger för mig
även om det bara handlar om en så
liten sak
men om en annan person i ens umgänge
ställer samma fråga
men får ett helt annat svar
då blir jag lite pissed off
jag blir också riktigt besviken eftersom
jag trodde vi var bättre vänner än så
även om vi kanske inte är dom bästaste
längre
nää jag förstår mig helt enkelt inte på folk
så det kanske inte är så konstigt att bror min
tycker att jag är osocial
det finns ju ingen vits med att lära känna folk
överhuvudtaget
eftersom dom förr eller senare försvinner


för övrigt hade jag en väldigt trevlig kväll
med kusin vitaminerna
blod är (!) tjockare än vatten




Dagens soundtrack: M.I.A - XXXO





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0