And it breaks...

my heart




det är någonting som har förgiftat min lägenhet
och jag vet inte vad det är
den luktade någorlunda normalt när jag åkte i fredags
när mamma och jag öppnade dörren igår
luktar det gammal mjölk
väldigt gammal mjölk
och jag har ingen gammal mjölk
frågan är vad faaan det är som luktar
jag hittar inte det
så nu ska jag slänga ALLT som står
i mitt kylskåp och i min frys
oasvett utgångsdatum
(inte för att det är särskilt mycket
men ändå)
dessutom har jag stopp i mitt handfat
vilket jag iofs har haft ett bra tag
kanske därför det luktar?
nej.




you are my sweetest downfall





Dagens soundtrack #2: Regina Spektor - Samson



tobias har världens snyggaste ickebefintliga framtänder!
och emilpemil har typ, världens längsta hår...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0