I'll follow you...

until you love me...




jag var väldigt tveksamt inställd
till min nya tandborste igår
intressepil i ögat
jag förstår liksom inte varför affärena
inte längre säljer pepsodent insider
så nu fick jag gå och köpa en ny pepsodentborste
en high-tech sådan
den dyraste givetvis
men det var den som var mest lik
min gamla trotjänare som jag haft
de senaste åren
inte samma tandborste givetvis men samma
samma
och det gick finfint!
vilket innebär att jag de närmaste åren kommer behöva
köpa den dyraste tandborsten
tack för det!




but I won't stop until that boy
is mine...





dessutom inleddes morgonen med
morgonpasset
som vanligt
som ovanligt var dennis lyxzén där
det gillar vi!





Dagens soundtrack: Lady Gaga - Paparazzi



Den rooooosa givetvis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0