I'm always...

in this twilight




tristess får ju en till att börja fundera
över väldigt viktiga och existentiella frågor
- hur kommer det sig att jag har
träningsvärk överallt?
- hur lång tid skulle det ta att bleka mitt hår
och vilka konsekvenser hade det haft för
dess tillstånd?
- varför vill jag åka hem till spjutaretorpet
när jag är i växjö och varför vill jag åka hem
till växjö när jag är i spjutaretorpet?
- om jag skaffar en katt, kommer jag sluta
prata med mig själv då eller kommer jag istället
börja prata med katten, som ett slags substitut?


det är ungefär vad min hjärna orkar formulera
gällande tankeverksamhet idag
skrämmande!





Dagens soundtrack #2: Florence and the Machine - Cosmic love igen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0