Jag är så less...

på den nya tiden




jag såg en film igår
igen
how to deal
den är väldigt söt
inte sliskigt söt
utan bara jävligt söt
och det beror inte enbart på mandy moore
och trent ford
men först är det så att en av bikaraktärena dör
väldigt ung
och det fick mig att tänka på emelie
och då blev jag lite ledsen i ögat
sen finns det en mormor med i filmen
en väldigt rolig sådan
som röker saker man inte ska röka
och då talar jag inte om vanliga cigaretter
för sådana ska man inte röka heller
och då kom jag att tänka på min mormor
och då blev jag väldigt ledsen i ögat
jag vill dock noga påpeka att mormor
enbart höll sig till riktiga cigaretter
inget annat.


Mormor, jag saknar dig något fruktansvärt!





Dagens soundtrack #2: Invasionen - Får aldrig tro







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0