'nånstans tog dom bort...

alla alternativ
skar ett jack i en ådra
och brände in dej
häftade ihop våra utgångar'





en helt betydelselös match
slutade med förlust
och missad ridlektion
däremot var jag på hemgång från tborgen
när ridlektionen var slut
så jag tog en omväg via stallet
pussade lite på finaste finchen
och pussade lite på promise som får ett nytt hem imorrn
om inte mirja vinner en miljon på sina skraplotter ikväll
mirja har även fått en väldigt rolig idé
att vi ska ta med oss klassen och rida




'en gång sa du att den här gången'





imorrn kommer mamma och pappa på morgonen
katten ska till djursjukhuset och få sina tänder
undersökta
eller iaf dom han har kvar
och eftersom han måste sövas
måste dom ha något att göra
sen ska jag krossa mange i badminton i olympen
nu däremot
nu ska jag gå och lägga mig.





Dagens soundtrack: Foo Fighters - The pretender






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0