'och jag vet att du aldrig...

kan glömma mig
jag vet att du en kvävande dag
kommer att sakna mig
och inte våga återvända...'




har planer på att se raw comedy club live
den tjugofjärde mars
jag tror det skulle få upp humöret lite
ett annat sätt att höja humöret
är att inhandla saker
jo jag vet
det är en väldigt destruktiv och typisk
tjejig lösning på ett problem
men å andra sidan är jag så illa tvungen
att inhandla födelsedagspresenter
främst till tobias
och bror min ska följa med
så jag kanske inte ens behöver inhandla något
till mig själv
för att humöret ska vända uppåt
sen finns det andra funderingar på att skaffa
en tatuering till
det är också sånt som höjer humöret...




Dagens soundtrack: Blink 182 -Dammit





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0