'senare vet jag såklart...'

allt jag borde gjort och sagt
och givit dig
vad vet jag nu förutom längtan?




finaste ericsdotter...




folket vi ökar
det kanske vore dags att skriva nåt intressant?
det tillstöter då vissa komplikationer
eftersom jag lever ett förhållandevis
ointressant liv
lördagkvällen var ju en jävligt bra sådan
även om det hela slutade med
att callis och jag blev nerslängda i snön
av mange
hur nu det gick till
den fegisen sprang sedan hem och gömde
sig bakom låsta dörrar
så när vi inte kunde mula honom
så fick vi istället mula hans fönster
moget jag vet

annat som händer är att jag har föreläsning
om ungefär sexton minuter
så jag har inte riktigt tid att försöka
komma på nåt vettigt att stämpla här...




aldrig ska jag förstå varför dina ögon öron händer
vadsomhelst får mig att kasta allt
annat för ett av dina ord







Dagens soundtrack: The Misfits - Great balls of fire






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0