'talar om längtan...

och krossas av saknaden
det är ju den och bara den jag lärt känna'




det är redovisning av c-uppsatsen imorrn
den så kallade csm-dagen
vilket innebär att det inte bara är
mina kära klasskamrater
som kommer stirra hånfullt åt mig
utan även alla andra idioter på programmet
sheldon förklarar nog bäst
hur jag känner inför det hela:



I'd rather have a blowfly lay eggs
and hatch larvae in my auditory canal






Dagens soundtrack: Black Mustang - Between the devil and the deep blue sea







Kommentarer
j

Fokusera på din grej och låt idioterna vara idioter så kommer det gå bra. Det är ju du som är smartast precis som Sheldon eller Veronica Mars eller vem du vill. Lycka till!!

2010-03-04 @ 00:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0