You can't erase...

the pain
just learn the tricks of handling it
and not to make it worse
by destroying your own worth




jag pluggade
jag gjorde faktiskt det
men eftersom jag numer har en femårings
förmåga att koncentrera mig
så fördrev jag tiden med det här istället
ja jag gillar att fylla i saker!



Brukar du:

Peta dig i näsan: Eeh nä
Titta på dig själv i spegeln: Inte direkt för nöjes skull
Gnälla: Jämt och ständigt, kanske inte så ofta IRL som här
Skrika: Inte allt för ofta nej
Sova: Det där går ju i rätt extrema perioder
Ha ångest: Har växt ifrån den där riktiga, nu är det mest nervositet
Ta mediciner du inte borde ta: Aldrig
Vilja dö: Det fanns en tid då svaret kanske hade varit annorlunda, men saken är den
att man växer upp, kommer på att det finns viktigare saker här i världen.
Det händer saker som gör att man får ett annat perspektiv. Man inser
att det finns personer runt omkring en som påverkas. Och att sen den
sorgen, den saknaden som ens närmaste och de man håller av känner,
det ger en större insikt i vad livet egentligen är värt och hur mycket mina handlingar
på ett eller annat sätt påverkar dom i min närhet.
Drömma mardrömmar: Rätt ofta, väldigt ofta om tänder som ramlar sönder och blöder en massa
Ta droger: Coca cola?
Försöka vara annorlunda: Oftast, brukar dock inte kräva särskilt mkt ansträgning längre
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Inte särskilt ofta, för att tända ljus hos mormor & Emelie
Gå i skolan: Oftast ja
Röka: No way
Ljuga: Inte särskilt stort eller särskilt ofta, men ibland måste man lite
Hata folk: Brukar idiotförklara folk väldigt väldigt ofta, men det är väl inte direkt att hata
Lita på folk: Väldigt sällan

Vem:

Saknar du: Mormor, Emelie, Coralle
Vill du döda: Ingen särskild faktiskt, om det nu funnits nån känns det rätt korkat att skriva det här!
Rörde dig sist: Emelie
Vill du slå: Kommer nog på någon en annan dag
Kysste dig sist: Tss...
Kramade du sist: Mamma... i söndags.
Vill du prata med: Känner mig helt okej med tystnad för tillfället...
Skrek du på sist: Det är så längesen så det kommer jag inte ihåg
Vill du vara som: Buffy!!
Sårade dig sist: A-hole #1... vilket iofs var ett tag sen. Fördelen med att vara väldigt noga
med vilka man släpper in på livet, är att det minimerar riskerna att bli sårad!
Gjorde dig riktigt glad senast: Mirja
Fick du sms från senast: Jenka
Är vackrast på jorden: Oj... svårt att utse en enda!

Har du:

Tvångstankar: Njaaäeee... jo
Någon fysisk sjukdom: Nej enbart psykiska!!
Någon skada: Ett knä som inte riktigt vill som jag alltid
Färgat håret: För många gånger
Brutit några ben: Never
Några piercings: 7
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Det beror ju på vad man menar
Kysst någon: Tro det eller ej!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope
Bjudit ut någon: Nope eller jo vänta det har jag visst... gick inge bra!
Varit kär: Njaaaaäeeee
Dumpat någon: Ooja! Fast det var ett par år sen senast...
Stulit något: Godis kanske?!
Lämnat landet: Inte särskilt ofta eller särskilt långt
Satt eld på något: Ljus?!
Gjort något olagligt: Kör för fort kanske?!

Hur:

Går du: Framåt
Svara du i telefonen: Jadeeemmie
Fördriver du tiden: Fyller i listor likt denna, spelar sönder min stereo och andra töntiga saker
Mycket pengar har du: Alldeles för lite
Ofta diskar du: När skedarna inte räcker till längre....
Ofta städar du: När någon ska komma....
Många stör du dig på: Alldeles för många
Ofta träffar du din familj: För lite

Tror du:

Att du kommer bli något: Beror på vad man menar med något
På gud: Nope
På rymdvarelser: Bara om dom ser ut som Alf
Att folk tycker om dig: Det är jag rätt säker på att dom inte gör, iaf
är det den föreställningen och den inställningen jag går in med jämt och ständigt,
vilket kanske inte är så bra. Fast å andra sidan blir jag ju inte motbevisad
så ofta heller, så det kanske inte är så konstigt. Dessutom är jag ovanligt korkad
på att tolka andras uppfattning om mig
På ett liv efter detta: På nåt sätt ja...
Att fiskar kan tänka: Jaa
Att du kommer leva länge: Neej... så ta vara på mig! (:



den som orkar läsa igenom hela vinner ett fint pris!




you show up just to go





Dagens soundtrack #2: Steso Songs - This if for you girls







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0