And then when...

the grey morning comes
you'll forget about me





jag fortsätter utmana ödet
mina inälvor är på väg ut ur mig
med tanke på all hostan
men det skiter jag i
trettio minuters löpning
plus ett bodypumppass på det igår
följs av ett liknande upplägg idag
först ska jag bara på ett jävla seminarie
och diska
defintivt diska!

laddar självklart också för att vara hus- och djurvakt
i helgen hemma i weset
blev dock lite besviken över att
mamma ringde och sa att de släppt hästarna
på sommarbete
inte okej!
däremot har jag bil hela helgen
ett stort okej
ojoj vad jag ska köra den älskade opeln
hit och hän



Dagens soundtrack: Marit Bergman - Out on the piers



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0