Det har varit tungt...

och grått
jag är frusen än
det här livet sköljde bort oss
och vi glömde våra minnen





fyra dagar utan coca cola
och jag känner inte ens någon abstinens
bara trötthet
fyra dagar utan socialt umgänge
förutom ett styrelsemöte
en träning med tjejerna
och ett irriterande sms till kusin vitamin
min mobiltelefon kan vara den tystaste i
världshistorien
och jag saknar henne
och hästarna
och jag önskar så att jag hade den där bilen nu
så jag kunde komma fort hem och lika
fort tillbaka
det är däremot torsdag
och torsdag innebär ju som sagt ridlektion
och träffa underbara djur
och underbara människor
just nu känns det som att det är torsdagarna
jag lever för
torsdagarna och de helger som innebär
144:ans buss hem till weset
eller päronens blågråa opel astra
det är återigen en sådan period då jag inser
att framtiden består av en betongbunker
trots att bror min lovat att sparka
ut mig om jag fortfarande är kvar
där om ett år
mest önskar jag bara att jag någon gång
väldigt snart
kunde komma på vad det är jag vill göra...





dom här väggarna rasar
och jag undrar vad som händer





Dagens soundtrack #2: Lasse W - Jag är hos dig igen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0