Ibland gör man...

rätt
ibland gör man fel
lev med det




och jag kanske inte sköter det
på något bra sätt
och jag lär säkert ångra mig senare
men det är en försvarsmekanism jag har
att stänga ute
att stänga av
det är vad jag gör bäst
jag gillar inte förändringar
och om cirka en vecka
så tar det slut
och jag har ingen större lust med det
så jag tänker att om jag börjar redan nu
så blir det kanske inte lika jobbigt sen...





så vill jag skriva allt jag sett så nån
förstår
fast inga toner kan förklara
hur jag mår





det räcker liksom inte att bara vara jag
utan jag måste vara så mycket mer
och frågan är då
vem jag ska vara istället?!






Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Ibland gör man rätt, ibland gör man fel




saknar min finaste - hjärta -


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0