Istället för musik...

förvirring





det blev till slut en väldigt
händelserik söndag
först mötte jag ett lodjur när jag var på
väg ner till weset med bilen
mager och tanig var den lille stackaren
så familjen karlsson beslöt sig för att
mata den
katt som katt tänkte vi
och ställde en skål med kattmat till den
inne i skogen
sen stod vi och tittade på den
mamma pappa martin och jag
medan den åt
häftigt!
nu vet vi varifrån de lustiga tassavtrycken
på baksidan av huset från i vintras kommer
sen i ren sympati
fick jag med mig mamma ut på en ridtur i skogen
den här gången behövde jag inte slänga upp
henne på sarina
hon kom upp själv
och jag på cyklone
väldans snäll häst det där förresten!


sen skulle jag skriva om nåt annat
som jag har gett upp på
men det tar vi nån annan gång...




Dagens soundtrack: Blink 182 - Carousel







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0