It's always times like these...

when I think of you
and I wonder
if you ever
think of me
'cause everything's so wrong
and I don't belong
living in your
precious memories




jag funderar ju då och då
på om det kanske skulle vara värt
att släppa på den där garden
låta landbryggan fall ner över vattengraven
och göra det tillåtet att trampa in
iallafall för någon speciell
och så sätter de där tankarna igång
att snurra alldeles väldans mycket
på grund av någon speciell
men sen talar jag en stund med min bästa vän
och då blir det ett abrubt slut på de där tankarna
för om inte ens hon kan
varför skulle jag då?




Dagens soundtrack #2: Vanessa Carlton - A thousand miles





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0