Just a second...

it's my favourite song they
gonna play
and I cannot text you
with a drink in my hand...





chefen ringde för nån timme sen
undrade om jag ville vara ledig på söndag
ja tack!
så imorrn kommer fadern min
som vanligt
och hämtar mig efter jobbet
så får jag fira honom i helgen iaf
och träffa alla mina fyrbenta vänner
yay!

dessutom hittade jag the squid and the whale
på dvd under vårt lilla besök
på hemmakväll med kusin vitaminerna
lite till yay!





...you should've made som plans with me
you knew that I was free
and now you won't stop calling me
I'm kind of busy






Dagens soundtrack: Lady Gaga feat Beyoncé - Telephone



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0