Like the tight...

that ebbs and floods
memories will gone and go





älskade vän
det känns som om tomrummet du lämnat
efter dig
bara blir större och större
det dyker upp småsaker
utan större betydelse
som får mig att tänka på dig
som att storasyster din också börjat med
att slicka på händerna efter att hon fått äppel
även om hon aldrig kommer upp i din standard
som att jag ser dig i finaste finchens ansikte
trots att det inte finns några större likheter
er emellan egentligen
eller som att stå i fruktavdelningen på ica
och få syn på ett päron
tänk om jag kunde få ge dig ett?
bara ett enda till
ett sånt där mjukt och vattnigt som du tyckte
så mycket om
älskade vän
jag saknar dig så mycket
matte älskar dig för alltid!





Dagens soundtrack: ...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0