Last night...

I said I was fine
but I lied my heart in thousand pieces
million pieces tonight






det är ju lika roligt varenda gång
man ringer hem till sin mamma
och får det slängt i ansiktet att man slängt
bort sitt liv då man sitter på två års csn-lån
tacktack!
nej jag känner mig inte som familjens besvikelse
nej då!


för övrigt har jag en dag kvar
och sen tillbaka till skolbänken
för två dagar iallafall
ser fram emot föreläsningen med jan lindroth!



so let's straighten this baby
don't break me my baby
you know you owe me better
how come you don't remember





för övrigt nummer två älskar jag min xperia x10 mini pro
för övrigt nummer tre ska jag ta mig till träningen
ikväll
och det får bli nummer tjugoett hädanefter
nummer tio är ett avslutat kapitel






Dagens soundtrack: Tove Styrke - Million pieces



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0