So kiss me...

I'm shitfaced.



imorgon smäller det
håve säsong 2010/2011

och helgen är en sådan där fullspäckad sådan
och jag gillar det
jag ska bara försöka rita upp ett schema åt mig
själv så jag vet var jag bör vara och när
utgångspunkten får bli weset iallafall
för det är ju marknadshelg
och ett sådant festtillfälle i hålan går ju
inte att missa
så det blir fest på kvällen
frågan är bara om det blir ewa's eller hotellet
dessförinnan ska jag försöka hinna med ett
återbesök till flicklaget eftersom det är USM
plus att det är klubbdag på My Horse
och jag behöver investera i nya ridbyxor
på söndag bär det av till ryd
för säsongens andra träningsmatcher
däremellan ska jag försöka sova igen veckan
och pussa på sarina och cyklone
kan vara sista tiden med cyklone så det gäller
att passa på


först ska jag bara ta mig igenom ytterligare
en innebandyträning i en av de drygaste hallarna i stan
och på den definitivt drygaste träningstiden!



Dagens soundtrack: Dropkick Murphy's - Kiss me, I'm shitfaced





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0