When all you do...

is wrong
when all you feel is wrong
if I could dream away





jag börjar bli lite orolig för mitt hälsotillstånd
faktiskt
man ska inte va såhär darrig och yr och ha
känslan av blodsockerfall trots att man ätit
och druckit som man ska
jag tror jag börjar bli för trött
för mitt eget bästa.

har bytt ut kvällens träning mot möte
med vipers nybildade arrangemangsgrupp
och packing för långweekend i weset
så bror och svägerskan min kan åka till london
och det känns lite surt
för att spela innebandy har blivit förbenat kul igen
tack vare b-laget
å andra sidan kan jag gå och lägga mig tidigare än
klockan elva
och det kan nog behövas.





Dagens soundtrack: The Mary Onettes - Lost





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0