It's like...

one of these bad dreams
when you can't wake up






du finns i mina drömmar hela tiden
härom natten drömde jag att du försvunnit
vi gick och ropade ditt namn varje dag
och varje kväll
i flera månader gick vi där
sen en kväll såg jag en vit skugga
bland träden
och jag visste att det var du
visste att du fanns där
att du levde
att du skulle komma tillbaka till mig
lika snabbt som du var där
försvann du igen
och jag vaknade
den tomheten som infann sig när jag insåg
att jag aldrig mer får se dig
den går inte att beskriva
jag saknar dig så oerhört mycket
min älskade bästa vän
jag önskar bara att jag fick se dig en sista gång
röra vid dig
pussa på dig

Matte älskar Dig och Din storasyster mer än något annat!








ibland känns det bara som om hjärtat mitt går sönder.





Dagens soundtrack: Pink - I don't believe you






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0