Och jag ska dansa...

fastän hjärtat brister




den där vovven vi har
han verkar klara allt och lite till
det är jag så otroligt glad över
idag har han opererats
och pappa lät hälsa att han var
piggare när han hämtade honom
på eftermiddagen än vad han verkade
vara när han lämnade honom på morgonen
älskade hund!




och det här är vad som äter mig
helt och hållet ska vi aldrig
smälta ihop






nu ska jag bara överleva i två dagar till
sen är det fyra dagars ledighet
eftersom jag längtar tills jag får flytta
in i nya lägenheten
vilket lär dröja en månad till
men ändå
hade jag tänkt att börja lägga saker som jag inte
använder i lådor
kanske slänga lite papper
kanske slänga lite skräp
så om någon har en stor container så ställ den gärna
här utanför!





Dagens soundtrack: Säkert! - Honung








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0