Always too close...

or too far away




det verkar som att fler har hittat hit
jag vet inte hur
eller varför
men ni är välkomna

två dagar avklarade
känner hur livsgnistan försvunnit
helt och hållet
kära kära arbetsplats!

men nu tänkte jag ta ett break från misären
och äntligen träna lite innebandy
kan ju hoppas på en liknande känsla
som i drömmen jag hade inatt
vaknade precis när jag höll på att göra
hattrick
och ja jag tog bort min facebook
men det ställde visst till en himla massa problem
för min tränare
så nu fick jag ta tillbaka den
enbart för hans skull
och så tycker inte folk om mig
hur folket hur?



Dagens soundtrack: Samma som igår






älskade gotland, forts.




Kommentarer
j

Hej, gillar gotlandsrapporteringen. Har aldrig varit där själv men det verkar ju väldigt trevligt.



Roligt med fler läsare också, dock kan kanske någon vara samma gamla vanliga som efter semestern gör annat än att jobba på jobbdator och mobil.



Allt tekniskt funkar som man vill nu också. Tack så mycket!



Sen hur? Vet inte?

2011-08-09 @ 22:45:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0