And I'll find...

strength in pain
and I will change my ways
I'll know my name as it's called again




börjar funderar över talesättet att
det som inte dödar härdar
det är kanske så jag ska se på det
så länge det inte blir så att det leder
till döden
å andra sidan så dör jag ju hård




cause I have other things to fill my time
you take what is yours and I'll take mine
now let me at the truth
which will refresh my broken mind




och jag har så lätt för att bli övertalad
att det är mitt fel
mitt fel allena
men om andra längs med raderna säger att
det är så
då är det väl så
och då får jag väl skylla mig själv
att jag sitter där jag sitter
eller står där jag står
kanske är ett mer korrekt påstående
kvar står faktum att ingenting är som det ska
eller som var det var tänkt
och den enda som kan laga det är jag
men jag vet inte hur
och jag skulle behöva en hjälpande hand.




Dagens soundtrack: Mumford & sons - The cave





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0