And then the...

bullhorn crackles
and the captain tackles
with the problems and the how's and why's
and he can see no reasons
cos there are no reasons
what reasons do you need to die





säsongens första vipersmatch avklarad
med en komfortabel seger
jag har dessutom hittat en ny favoritbutik
synd bara att jag än så länge inte har någon
lägenhet att inreda
känns en smula onödigt att ägna sig åt sådant
när man ska flytta om tre månader
varthän? det undrar jag med


imorrn är det måndag
jag hatar veckordagarna
åtminstone mellan 0700 och 1600.




tell me why
I don't like Mondays
I want to shoot
the whole day down




the ark var precis så bra som de alltid är
ola salo var som alltid den rockstjärna jag
vill vara
jag har skavsår på fingrarna efter ringarna
jag hade på mig kombinerat med allt applåderandet
the ark är lätt sveriges bästa liveband!




Dagens soundtrack: Tori Amos - I don't like Mondays






Kommentarer
william

Vad tycker du om mina Skogs bilder:D?

2011-08-14 @ 17:49:46
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0