Dom slänger...

silverpärlor till svin
må dina dagar bli guld i ditt liv






det är en gigantisk muterade jättemördarspindel
som tagit över en del av min lägenhet
försökte ta han med flugsmäcken
sedan dess har jag inte sett honom
han är här nånstans
lurar i mörkret
eller ja det är ju inte så mörkt för tillfället
men jag gissar att han gömmer sig
bakom bananlådorna med filmer och böcker
som jag aldrig brytt mig om att plocka upp




somna nu
och spring till världens ände
sov nu
och må du springa länge





jag längtar till torsdag
inte nog med att det är bästa dagen i veckan
inte nog med att det är hopplektion
inte nog med att jag har TRS finest som min
utan det blir även en tur till moet
och besöka alexa och olof och stellisen
och deras lilla knytt som än så länge
ligger i magen
hoppas presenten blir uppskattad!



Btw folket
wordfeud
ems21
utmaningen accepterad?


Dagens soundtrack: Håkan Hellström - Vaggvisa för flyktbenägna




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0