Engines screaming...

red hot rage
we're gonna reach an all time high
speed crazed racer rip my mind





ja jag är gnällig
ja jag är pessimistisk
ja jag är allmänt tjurig
men under allt det där
så har det alltid funnits en vilja
som är starkare
som får en att fortsätta gneta och streta
gå sin egen väg och inte göra som alla
andra
bara för att
men det känns som att den där viljan
sakta har sinat
jag orkar inte mer
jag ger upp!
det är så det känns
och det är så det har känts
allt mer den senaste tiden
det finns ingen mening?




Dagens soundtrack: Girlschool - C'mon let's go





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0