Have you ever had...

had the feeling
no one really knows what you’re all about
and when you try to show them
they all have things to do tonight





jag vill hem till min mamma
hon är den enda som otvunget
älskar mig
alla andra bara låtsas

jag hatar det här pisstället
och jag hatar det här pisslivet
jag har varit låg förut
men det här är nog det lägsta
det någonsin sjunkit
jag vill hänga med mangelicous i e-tuna
eller med martin&henke på mauritius




but I thought you said summer is gonna take the pain away





känslan av att vid tjugosex års ålder haft
sina chanser
och sabbat dem alla.




Dagens soundtrack: Hello Saferide - I thought you said summer is gonna take the pain away





Kommentarer
Anonym



2011-08-28 @ 01:36:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0