Min bror och jag...

vi är födda av samma mamma




tar josefina i handen
och drar till karloskardagarna i la stada
en sista fest innan jobbet sakta ska ta kol på mig
det brukar bli bra med josefina
hon har 'the balls' att ge igen på dom som är
dumma
förhoppningen är att hon ska smitta av sig
på mig
undra om en vecka har räckt?

gotland  var bättre än bäst
förutom klädutbudet
och jag ångrar att jag inte tog tag i det
där med turridningen
nästa år
då jävlar
då ska jag ta med mig min älskade bror
han som fanns där förra helgen utan att ens
veta att det behövdes som mest
utan att behöva berätta för det var så självklart
att ingen förklaring behövdes
jag har världens bästa familj
de vet inte om det
men de är anledningen att jag inte kan ta
mig härifrån.




Dagens soundtrack: Pontus & Amerikanerna - Min bror och jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0