I don't have to...

leave anymore
what I have is right here






och så var det helg igen
eller iofs har jag ju haft det hela veckan
igår deltog jag mot mångas invändningar
på hopplektionen med grady
kunde inte missas
dels för gradys skull denna underbara lilla häst
dels för att det var hoppning
dels för att mitt psyke inte ska krackelera
nästa gång det vankas hopplektion och det dyker
upp en massa bilder i huvudet på hur det gick
förra gången man var i samma situation
och jag ångrar det inte en sekund
trots att det gjorde ont i ryggen
(doktorn sa faktiskt att det var okej med träning...
till en viss smärtgräns)


och dom där pillrena jag stoppar i mig
istället för att ha ont i ryggen
även om jag har det en smula
så får man ont i magen istället
yay!


dagens soundtrack är en cover
bara så ni vet!




Dagens soundtrack: Shakira - Islands



vi skulle ta bild med självutlösaren... det gick sådär!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0