Automatic bought...

the years you’d talk for me
that night you played me ʻLip Paradeʼ
not the needle
nor the thread
the lost decree
saying nothing
that’s enough for me






och med sömnproblemen
kommer de efterkommande matproblemen
det är inte kul att må illa varje gång man
äter något annat än skräp
konstigt
det borde vara tvärtom egentligen

imorrn ska jag träffa söta ida från intersport (!)
och sen ska det drickas vin vin vin



and at once I knew I was not magnificent
strayed above the highway aisle






och det var många tips
många bra sådana
tyvärr är jag inte särskilt tekniskt skillad
när det gäller blogg
så vi får se hur det går med den saken

och gällande kaffet så kan jag faktiskt
dricka det
med mjölk och socker
det är mest det att jag föredrar cola
och av någon anledning stör det folk...



Dagens soundtrack: Bon Iver - Holocene




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0