So please...

disappear



uppdaterar
inte så mycket nytt
följande dock

håkan var bra
the ark var bättre
det är tråkigt att inse att man tagit fel
på datum
antalet vänner på facebook minskar
antagligen min sociala status med den
mina element är numer vita
jag har dock fortfarande inte sagt upp
lägenheten
man måste ringa för sådant
är svårt med telefonfobi
att en del människor menar att jag inte bryr mig
om någon eller något har fel
de känner mig tydligen inte tillräckligt
och deras uttlande är ytterligare bevis
på att de inte förtjänar det heller
bridesmaids fick mig att gråta i biosalongen
av skratt
kristen wiig är grym
jag antar att horrible bosses kommer frambringa
samma reaktion
särskilt med jason sudeikis
på lördag är det vägskälsdans och nyöppning
för hotellet i delvis regi av kusin vitamin
på söndag åker jag till gotland med de andra
vitaminerna
jag ska börja köra
vilket medför att jag får vara halvt nykter på lördag
jo man kan har kul utan sprit
har jag hört
(dock inte i weset)




I don't care if it's real



men i jämförelse med händelserna i norge
så känns händelserna i mitt så kallad liv
rätt obetydliga...





Dagens soundtrack: The Naima Train - Youth (tror jag låten heter, kan också vara att den inte heter så alls)




Kommentarer
Fellemunk

Tjenixen, fin blogg!

2011-07-29 @ 19:43:40
URL: http://fellemunk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0